wtorek, 5 sierpnia 2014

Rozdział 1


 Siemka przed wami rozdział 1 i krótka historia o Izabeli . 
 Myślę iż was zaciekawi:) Czekam na opinie:) 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.

Ludzie często narzekają, że mają ojców nierobów, pijaków albo jakieś inne szkielety ukryte w swoich szafach. Ja mogłam się pochwalić oboma rzeczami. Oh, nie zrozumcie mnie źle, nie zawsze wiedziałam czym byłam. Taka jest prawda 
 Moja mama Rene, która jako jedyna wie o moim sekrecie, uświadomiła mnie dopiero gdy miałam czternaście  lat. Dorastałam z zdolnościami, których inne dzieci nie posiadały, ale kiedy ją o to pytałam złościła się na mnie i nie chciała o tym rozmawiać. Nauczyłam się ukrywać to co czuje i ukrywać swoją inność. Dla reszty byłam po prostu dziwna. Miałam nie wielu przyjaciół . A teraz gdy mam  20 lat robie to co robie .Czego dowodem mogło być kręcenie się po okolicy w dziwnych godzinach  , moje dziwne stroje  czy strasznie blada skóra.
Nawet moi dziadkowie nie wiedzieli czym jestem, ale z drugiej strony ci na których polowałam też nie mieli o tym pojęcia. I oby pozostało tak jak najdłużej.
Można było  dopatrzeć się wzoru w moich weekendach. Co tydzień chodzę do któregokolwiek z klubów w zasięgu trzygodzinnego jazdy by poszukać jakiejś akcji. Nie takiej o jakiej myślał  by nasz kochany szeryf czy ludziska w miasteczku , ale innego typu. 
 W sumie powiem wam Pije jak ryba czekając na podryw przez tego kogoś specjalnego. Po pierwsze mam nadzieję, zakończyć noc sadzeniem kolejnych "kwiadków" w podwórku, jeśli się uda oczywiście i nie zginę wcześniej. Tak na marginesie  robię to już od 4  lat. Może mam pragnienie śmierci: Zabawne, naprawdę, bo technicznie rzecz ujmując jestem na wpół martwa ale co tam.
Dlatego mój mały konflikt z prawem nie zatrzyma mnie przed wyjściem w najbliższy piątek. Przynajmniej w ten sposób uszczęśliwię chociaż jedna osobę.
Moją matkę. No cóż ma prawo do pałania nienawiścią. Chciałabym tylko by nie zalewała nią i mnie. Powoli zaczynam mieć dosć  bo matka ciage prawi kazania o tym bym nie zeszła na drodze ciemności. Zastanawiacie się dlaczego pewnie.??? 
O tym niestety dowiecie się w kolejnym rozdziale .....



Pozdrawiam Asia

13 komentarzy:

  1. Rozdział cudny :) W sumie trochę się o Izz dowiadujemy, a z drugiej strony tyle zagadek do odgadnięcia. Cuuuudo ;)
    Czekam już na nn ;)
    Pozdrawiam i weny życzę,
    lilka24 ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, cudowny.Czekam na kolejny post mam nadzieję że szybko napiszesz i będę mogła przeczytać i z komentować twoje dzieło.Z niecierpliwością będę sprawdzała co 2 godziny czy nie dodałaś nowego posta hahahaha.
    Życzę weny kochaniutka mam nadzieję że mogę tak napisać ,
    Pozdrawiam Niky :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne!
    Długo czekałam żebyś napisała posta ale jednak widzę że sie opłaciło.
    Mam nadzieję że nie długo pojawi sie kolejny post .
    Życzę weny kochaniutka mam nadzieje że moge tak pisać hahaha
    Pozdrawiam Niky :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pisze się "kwiadków", tylko "kwiatków" jak już coś..
    Poza tym.. Rozdział ogólnie może być..
    Życzę weny i powodzenia w pisaniu kolejnego rozdziału..

    Jane Volturi-Clearwater

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział świetny. :3
    Nie zgadzam się z Jane..
    "Może być" to jej blog. Twoje opowiadania są wspaniałe :)
    Mam nadzieję, że szybko dodasz nn, bo nie mg się już doczekać ;D
    Ps. Przepraszam, że tak późno komentuję, ale miałam problemy z wejściem na bloggera ;3
    Życzęweny. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgadzam się z Jane..
    "Może być" to ten jej pożal się boże blog. Twój rozdział jest Wspaniały jak zawsze ! <3
    Mam nadzieję, że dodasz szybko nn, bo nie mg się już doczekać ;D
    Przepraszam, że tak późno komentuję, ale ostatnio mam problemy z laptopem ;(
    Ta więc.. Życzę weny i czekam na kolejny rozdział. ;3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś nominowana kochana :) szczegóły :
    http://twiightsaga.blogspot.co.uk/2014/08/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótkoo! Za dużo to się nie dowiaduję i dużo jest do odgadnięcia, ale rozdział super.
    Pozdrawiam
    Morte

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko rozdział :) Tylko błędy!!! Ujdzie, ale przecież może być lepiej prawda?
    Czekam na nn :**
    Sandra S
    ps. I sorki, że komentuję tak późno

    OdpowiedzUsuń
  10. Długo musieliśmy poczekać na pierwsze posty ale się pojawiły, krótki rozdział al. tajemniczy mam nadzieje, że pojawi się niedługo nowy rozdział.
    Sorrki, że dopiero teraz komentuje ale przez całe wakacje nie miałam czasu.
    I przy okazji zapraszam do mnie:
    stary: http://bellacullen-swan.blogspot.com/
    Nowy (liczę tu na koma, like i obserwowanie jeśli się spodoba): http://lovelovebig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny czekam na nastepny rozdział i myśle że dasze je szybko.Niech wena będzie z tob.♥♥♥♥·♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Wciagnelas mnie na maxa. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział. Zapraszam oczywiscie do mnie
    http://jestem-inna-niz-wszyscy.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny rozdział ;)
    Weny życzę i czekam na nn ;)

    Zapraszam na: http://thetwilightsaga-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń